Ilska

Vaknade idag och kände mig våldsamt svartsjuk och arg, av lite oklara anledningar men de har definitivt att göra med rugby guy. Träffade honom ute i onsdags, såg honom hångla med någon annan innan han ville att vi skulle ha trekant med hans killkompis och att denne skulle "knulla mig i rumpan" och avslutade med att deklarera att han hade "knullat mig så hårt senast för att han trodde att det var sista gången, eller ville jag ha sex med honom igen?". Åkte hem och grät för att jag var så arg. Raderade hans telefonnummer och blockerade honom på Facebook. Kan inte förstå att han kan göra en sådan tvärvändning från att ha varit snäll och omtänksam till att bete sig som ett sådant respektlöst ärkesvin. Det får vara nog nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0