Uppsats

Har fått reda på vad som är ämnet för en av uppsatserna vi ska skriva nästa termin; auditory scene analysis. Inte vet jag vad det är men spontant känner jag att det inte finns någon överhängande risk för att jag kommer börja hyperventilera av upphetsning inför ämnesvalet. Har gett mig själv ett dyrt och heligt löfte om att överträffa mig själv och skriva färdigt uppsatsen innan terminen börjar om fem veckor (till skillnad från gängse norm, vilket givetvis är att inte börja skriva förrän två dagar innan deadline och därmed under 48 timmar uppleva olika plågsamma stadier av dödsförfäran, självförakt och ren och skär panik, innan uppsatsen är färdig, skrivs ut och lämnas in med en halvtimme till godo på inlämningsdagen). Jag har en vag föraning om att jag kommer att bryta detta löfte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0