Förhållande

Pratade med en kompis igår om en tjej som han träffade för ett litet tag sedan. De dejtade några gånger, sedan rann det hela ut i sanden. Igår sade han att han egentligen inte var förvånad över att inget mer hände mellan dem eftersom de var väldigt olika. Sedan påpekade han att den man är tillsammans med eller dejtar ska vara en sådan person som tar fram det bästa ur en, som får en att vara sitt allra bästa jag. Insåg att jag är mitt absolut sämsta jag så fort jag blir intresserad av någon. Neurotisk, osäker, paranoid, svartsjuk och misstänksam. Hmmm. Kanske inte så konstigt att jag är singel.

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

Blir att slappa vid tvn :D

2009-09-11 @ 19:54:19
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0