Onsdag

Kul dag i onsdags. Inte. Gick upp 03:20, duschade och åt, åkte bil till flygplats, flög till köpenhamn, flög till England, åkte tåg, åkte taxi, anlände till min lilla lägenhet. Glad att se att den överlevt utan mig. Kollapsade i soffan, gick igenom högar av post (bland annat tre fynd från ebay, vattenräkning på £0, hotbrev angående TV-licens och ett antal brev från mitt elbolag, med alltmer påträngande ton för varje brev - tur att jag [läs: modern] har pratat med dem nu). Slocknade på sängen, sov i ett par timmar, vaknade, tog emot enorm last av matvaror från Tesco. Lastade in enorm mängd matvaror i kyl, frys och skåp, lagade pannkakor och ost- och skinkpaj och frös in (kommer inte orka laga mat så fort terminen sätter igång), åt godis och drack körsbärscola framför TV:n, sov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0